Forum Groups
  All forums
    Help & Feedback
      Questions
      Work in progress
      Finished Art
      Non-Max related
    Community
      Offtopic
      News
    Hardware
    Photography


Featured Threads
  inspiration alert!!!
(36 replies)
  Indespensible MaxScripts, Plugins and 3rd Party Tools
(37 replies)
  The allmighty FREE Resources Thread !
(17 replies)
  spam alert!!!
(4886 replies)
  Maxforums member photo gallery index
(114 replies)
  Maxforums Member Tutorials
(89 replies)
  three cheers to maxforums...
(240 replies)
  101 Things you didnt know in Max...
(198 replies)
  A Face tutorial from MDB101 :D
(95 replies)
  Maxforums.org Members Gallery
(516 replies)
  SON OF POST YOURSELF
(637 replies)
  Dub's Maxscript Tutorial Index
(119 replies)

Maxunderground news unavailable

 
First page  Go to the previous page   [01]  [02]  [03]  Go to the next page  Last page
 
srping break!
show user profile  NotSerious
wooo! its spring berak and im so fucking hamered rite now!!! and i still have 170 dollars and im getting 2 5ths of henn, 2 fifths of cptn morgans, and a fifth of hypnotique! omg i love spring reak its so great! you guys are great too, ilove maxforums. ok well bye guys., ok bye.


ms paint ftw :D
read 780 times
4/6/2008 12:23:57 AM (last edit: 4/6/2008 12:23:57 AM)
show user profile  gattattak
Hmm. Do you really think he's hammered :)
read 769 times
4/6/2008 1:20:26 AM (last edit: 4/6/2008 1:20:26 AM)
show user profile  NotSerious
hi. i dot now do u ? lol

i just drank another bear



ms paint ftw :D
read 766 times
4/6/2008 1:22:25 AM (last edit: 4/6/2008 1:22:25 AM)
show user profile  NotSerious
actualy, not another cus i didnt drink any beers in the first place, just some whiskey.


ms paint ftw :D
read 765 times
4/6/2008 1:22:51 AM (last edit: 4/6/2008 1:22:51 AM)
show user profile  NotSerious
in case u dont believe me, well, i dont know why i would lie about something like this but...

from left to right

a waterfall!!, some kind of beer, dont remember what kind it was, and my dad just got home so i cant take the can out, then half a fifth of some kind of crappy potters crown whiskey,(only real whiskey is Irish whiskey). and no, i didnt drink the whiole half a fifth, just half of it. but im a real lightweight.


ms paint ftw :D
read 759 times
4/6/2008 1:34:53 AM (last edit: 4/6/2008 1:34:53 AM)
show user profile  NotSerious
sorry for double or whatever post this is, but im really bored can some1 please tallk to me
ty


ms paint ftw :D
read 752 times
4/6/2008 1:48:02 AM (last edit: 4/6/2008 1:48:02 AM)
show user profile  gattattak
Hehe. Maybe try msn?

read 747 times
4/6/2008 1:59:27 AM (last edit: 4/6/2008 1:59:27 AM)
show user profile  NotSerious
dude thats so wierd, i realy want to talk to some1 on msn, whats ur msn man? oh btw you guys can all add me to msn if u want, my email is rolling_on_20s@hotmail.com

and no its not cus im a wanna be gangster its just cus i dotnt know, it was along time ago.


ms paint ftw :D
read 745 times
4/6/2008 3:01:13 AM (last edit: 4/6/2008 3:02:31 AM)
show user profile  Westcoast13
I'm English, so i don't know about spring break. However, i was under the impression that this is what it was all about........



My Turbosquid Area

read 734 times
4/6/2008 3:19:03 AM (last edit: 4/6/2008 3:19:03 AM)
show user profile  NotSerious
yep... thats exactly what its about lol... except the girl who i would be with rite now is in wisconsin, and the girl who wants me i dont like, she is a slut tho lol. and every1 else is off island rite now... yeah i lve ion an island. it sucks. but anywayus, does any 1 have msn, i really want to talk to some1.


ms paint ftw :D
read 729 times
4/6/2008 3:29:43 AM (last edit: 4/6/2008 3:29:43 AM)
show user profile  VKotek
meh, blonds.


EDIT: notserious, what kind of shit do you drink? looks like the cheapest fire starting stuff.
Vojtech Kotek

read 728 times
4/6/2008 3:30:18 AM (last edit: 4/6/2008 3:31:38 AM)
show user profile  Westcoast13
Don't knock him for that - drink anything you can get your hands on mate!!!!!


My Turbosquid Area

read 722 times
4/6/2008 3:36:32 AM (last edit: 4/6/2008 3:36:32 AM)
show user profile  NotSerious
lol, fire starting stuff.... na i usualy drink hennessey, jameson irish whiskey, and if i dont have anything else, brunettes, cheap rum, u know... i dont really like beer tho. i also like red whine. but until monday all i have is this shitty stuff, but i drank it, so not really. but just to make it clear, im really not a stoner or a drunk, i have only drank about 6 times in the past year, and smoked pot about 18 times in the past 19 months...


ms paint ftw :D
read 721 times
4/6/2008 3:36:55 AM (last edit: 4/6/2008 3:36:55 AM)
show user profile  Phalse
fake tits on a 20 year old with so much make up on she looks 37, good times......
read 718 times
4/6/2008 3:37:41 AM (last edit: 4/6/2008 3:37:41 AM)
show user profile  Westcoast13
Leave pot alone, stick to drink mate, its better for you!

edit/ The bird on the right ftw!!


My Turbosquid Area

read 717 times
4/6/2008 3:38:05 AM (last edit: 4/6/2008 3:38:43 AM)
 
First page  Go to the previous page   [01]  [02]  [03]  Go to the next page  Last page
 
#Maxforums IRC
Open chat window


Support Maxforums.org