Forum Groups
  All forums
    Help & Feedback
      Questions
      Work in progress
      Finished Art
      Non-Max related
    Community
      Offtopic
      News
    Hardware
    Photography


Featured Threads
  inspiration alert!!!
(36 replies)
  Indespensible MaxScripts, Plugins and 3rd Party Tools
(37 replies)
  The allmighty FREE Resources Thread !
(17 replies)
  spam alert!!!
(4886 replies)
  Maxforums member photo gallery index
(114 replies)
  Maxforums Member Tutorials
(89 replies)
  three cheers to maxforums...
(240 replies)
  101 Things you didnt know in Max...
(198 replies)
  A Face tutorial from MDB101 :D
(95 replies)
  Maxforums.org Members Gallery
(516 replies)
  SON OF POST YOURSELF
(637 replies)
  Dub's Maxscript Tutorial Index
(119 replies)

Maxunderground news unavailable

Photoshop disasters.....funny blog.
show user profile  Dr. Jim
http://photoshopdisasters.blogspot.com/

Caught this on Mograph......funny stuff,...amazing what slips through.....
read 882 times
4/10/2008 9:02:04 AM (last edit: 4/10/2008 9:02:04 AM)
show user profile  mrgrotey
Haha good stuff, nothing wrong with that Keira Knightly one though, I can do that with my fingers quite easily, freaks people out a bit but you just need double-jointed...ness




read 876 times
4/10/2008 9:09:33 AM (last edit: 4/10/2008 9:09:33 AM)
show user profile  maxwin
lol thats very good, the dude writing the blog is pretty funny too.
thanks for sharing :)




read 858 times
4/10/2008 9:20:58 AM (last edit: 4/10/2008 9:20:58 AM)
show user profile  tuna
I can understand shitty reflections in crap internet ads, but wow some of those magazine pictures and movie poster mistakes are hilarious. I never noticed the spiderman 2 poster with Kirsten Dunst's GIGANTIC arm before.
read 849 times
4/10/2008 9:28:34 AM (last edit: 4/10/2008 9:28:34 AM)
show user profile  Westcoast13
Angelina's boss-eye ftw!!!


My Turbosquid Area

read 847 times
4/10/2008 9:29:34 AM (last edit: 4/10/2008 9:29:34 AM)
show user profile  maxwin
"Designer: We don't have a full shot of Diane Keaton?
Art Director: Don't worry! She old!
Designer: So I can just make any bizarre body shape and it will be OK?
Art Director: Who care! She old!
Designer: Look! Her head is like 200% too big! And where is her waist?
Art Director: Hello? Are you still working on that?"
rofl




read 824 times
4/10/2008 9:47:32 AM (last edit: 4/10/2008 9:47:32 AM)
show user profile  TimTamFin
Thank's Dr.Jim you made my day !
( Had a bad day at work and I needed a good laugh )
Rgds,
Timo

read 816 times
4/10/2008 9:54:35 AM (last edit: 4/10/2008 9:54:35 AM)
show user profile  soontekk
hitler is a melting babe lol

melting ur brainz!
/ FOS4 / FO2 / Blurb / Twitter / Facebook / Vimeo /


read 807 times
4/10/2008 10:01:32 AM (last edit: 4/10/2008 10:01:32 AM)
show user profile  maxwin
bump, just incase anyone isn't aware of this blogs existence.




read 655 times
5/15/2008 6:14:52 AM (last edit: 5/15/2008 6:14:52 AM)
show user profile  _3dioot
That blog has to be the funniest thing ive seen in a long time. Absolutely amazing. :)

3dioot
read 597 times
5/15/2008 10:30:40 AM (last edit: 5/15/2008 10:30:40 AM)
#Maxforums IRC
Open chat window


Support Maxforums.org